2011. február 22., kedd

Teaidő










Megint horgoltam teáskészletet és kis tálakat, hozzá vidám meleg színű fonalakat választottam, mert olyan jól esik most ránézni ebben a hidegben. Nekem a nyarat juttatja eszembe, amikor forrón süt a nap és érik a szamóca.:))
Ahhoz a képhez a beállítást, amelyiken a szamócák a kis csészékbe vannak állítva, Janka készítette, én már csak fotóztam, mert ragaszkodott hozzá, hogy úgy is fényképezzem le. Hát nekem magamtól eszembe se jutott volna a csészékbe tenni a szamócákat, de olyan jók lettek, hogy úgy döntöttem, megtartom.:))
A készlet megtalálható a boltban, hátha másnak is megtetszik.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jól sikerült:)

King.art írta...

Hú, az a teáskanna, nagyon tetszik! :)

picinyszepsegekotthona írta...

Hát ezek szuperek lettek!

Kri írta...

lányom leadta a rendelést, hogy készítsek neki ilyeneket :D

Mesi írta...

Nagyon helyesek!

Hella írta...

Köszönöm Nektek! Örülök, hogy így tetszik.:))