2015. október 7., szerda

Újraélesztés...

Legalábbis egy kísérlet rá, hogy újra beinduljon itt az élet egy kicsikét. :)
Elég régen írtam az utolsó bejegyzést, bár nem tétlenkedtem, készültek a babák és egyebek, csak bemutatni nem volt időm, energiám. De azért nem szeretném, ha úgy telne el ez az év, hogy nem is írok ide, ilyen még nem volt és most se lesz, ha csak rajtam múlik. Így most összeszedtem a fotókat, rendszereztem őket, és sorban bemutatom az elmúlt év munkáit. Biztos nem időrendi sorban fogok haladni, mert azt se tudom már, mikor melyiket készítettem.
 Elsőnek egyik kedvencemet, ezt a vörös göndör hajú babácskát hoztam Nektek bemutatni. :)






1 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Csinoska lett, ügyes vagy. Èn az arcpírját egy leheletnyivel feljebb tenném... persze ez csak egy dilettáns amatör belekotyogása. Várom a további képeket is!