2010. július 5., hétfő

Tündérek tánca





Tündérek táncolnak a lemenő nap fényében a kertünkben.:)

Színes gyapjúfonalból készítettem ezeket a tündéreket, akik nálunk laknak és gyönyörködtetnek látványukkal. :) Fűzfavesszőből készült karikán lógnak, arra pedig zöld fonalból horgoltam pici leveleket, indákat. A legkisebb szellőre is lágyan forognak, olyanok, mintha tényleg táncolnának.:)

Igaz, ez most nem játék, de akár az is lehetne, Jankának készítettem két fonalbabát játszani, és gyerekkoromban magamnak is készítettem ilyen babákat.:) Játéknak nem túl tartós, de egyszerűen és gyorsan elkészíthető, ráadásul nem is kell hozzá sok alapanyag csak egy kevés fonal és egy kicsi kézügyesség.:)


2 megjegyzés:

Kri írta...

Nekem is volt ilyen babám, sőt a srácoknak is készítettem. Valahol még meg is van. :D

Hella írta...

De ügyes vagy, hogy eltetted és megvan, én épp most találtam meg a több hete eltűnt babáit a lánykámnak.:)