2010. április 24., szombat

Lovacska, bagoly, teknős és egy autó


Ezeket a játékokat készítettem a héten megrendelésre, négy kisgyerek fogja őket kapni ajándékba. Egyedül a lovacskához van leírásom, a többi saját tervezés, és mivel nem horgoltam még ilyen állatokat, se autót, ezért kicsit izgultam is, hogy sikerülni fog-e. Jó sokat alakítgattam rajtuk, amíg eltaláltam a karaktert, a formát, és így most már nekem tetszenek. Remélem a megajándékozott gyerekek is örülnek majd nekik.
Persze Janka is játszott azért egy kicsit velük, mert ugyan ki nem bírta volna, ha nem játszik velük és csak nézheti. Meg is van a jövő heti feladataim egyike, ugyanis most ő rendelt tőlem ilyen játékokat.:-)

8 megjegyzés:

micuska írta...

Cukik. Teli találatok. Erről a bagolyról susmutoltatok? (Én épp egy teknőst horgolok)

Hella írta...

Igen, erről. :-) Vagyis akkor beszéltük meg. És megmutatod majd a teknősödet, ha kész lesz?

micuska írta...

Meg ám!

Mária írta...

Hú, ezek nagyon szépségesek lettek.Főként a bagoly tetszik nagyon!

Hella írta...

Köszi.:-) A bagoly volt a legnehezebb, vagyis azt eltalálni hogy igazán baglyos legyen.

Betty írta...

Kedves Hella!

Ezek az állatkák gyönyörűek. Szeretném megkérdezni, hogy lehet-e rendelni? És az áruk és érdekelne: lovacska, autó, teknős, csiga. Válaszod köszönöm: Betty

Hella írta...

Kedves Betty!

Köszönöm és örülök, hogy tetszenek.:-)
Hamarosan nyitni szeretnék egy MESKA boltot, ott lesz lehetőség vásárlásra és rendelésre is.:-)Árakat is majd akkor tudok mondani. Nézz vissza máskor is, megírom, ha megnyitom a boltot.:-)

Betty írta...

Szia Hella!
Jaj, az nagyon jó lesz! Már jártam a MESKA-ban:-) Remélem június 16-a előtt, mert Benedek kisfiamnak lesz a 2. születésnapja, arra szerettem volna valamelyikből rendelni.
Figyelni fogok :-)
Betty